Szkolenia Marketingowe | Szkolenia Social Media
23 paź

Negatywne opinie i hejt – jak reagować?

Czy na negatywne opinie należy w ogóle odpowiadać? A co z hejterskimi komentarzami? Kasować je? Pomijać milczeniem? A może dyskutować z hejterami? Osoby, które prowadzą media społecznościowe dla firm lub instytucji często nie wiedzą jak reagować.

11 maj

Vlogowanie – od czego zacząć?

Chcesz rozpocząć vlogowanie? Chcesz stworzyć własny kanał wideo, by promować markę osobistą lub firmę za pomocą treści video? Załóż vloga, ale wcześniej odpowiedz sobie na kilka pytań i dobrze przemyśl całą koncepcję.

10 mar
algorytm na tiktoku

TikTok – algorytm w 2023 roku

Algorytm TikToka jest jego największym skarbem. Potrafi wywołać u użytkowników zaangażowanie znacznie większe niż Instagram, Facebook, czy YouTube. Wygląda na to, że Chińczycy trzymają się mocno, a TikTok ogrywa wszystkie inne platformy social media.

17 lut

Social Media w Polsce 2023 – raport Digital Poland

Najnowszy raport na temat Social Media w Polsce – Digital Poland 2023 – pokazuje, jak bardzo aktualne wydarzenia mogą wpływać na konsumpcję internetu i mediów społecznościowych. W efekcie raport za 2022 rok okazuje się ciekawszy od poprzednich!

13 sty

Co publikować na Facebooku w urzędzie / instytucji?

W mediach społecznościowych, w tym na Facebooku urzędu lub innej instytucji zawartość będzie zupełnie inna niż na profilach komercyjnych. Co publikować na profilu instytucji publicznej – państwowej, samorządowej lub pozarządowej? Tak naprawdę nie ma jednej odpowiedzi!

25 maj

Posty sponsorowane czy reklamy – co wybrać na Facebooku?

Posty sponsorowane stanowią jeden z rodzajów reklam na Facebooku. Mimo to często są traktowane tak, jakby były zupełnie inną formą promocji. Częściowo wynika to z odmiennych ustawień, ale częściowo także stąd, że kiedy indziej decydujemy się na reklamę, a kiedy indziej chcemy jedynie „dopalić” post.