16 Kwi
algorytm facebooka

Nowy algorytm Facebooka – czy naprawdę taki straszny?

Czy nowy algorytm Facebooka faktycznie uderzy w profile firmowe i utrudni promocję marek w najpopularniejszym portalu społecznościowym? Niekoniecznie. Najwięcej zależy od administratorów stron, a właściwie od tego, czy uda im się zaangażować swoich odbiorców. Mocno komentowane ostatnio stwierdzenie Marka Zuckerberga, że Facebook będzie preferował w swym algorytmie treści od znajomych, kosztem wpisów ze stron, odebrane […]

26 Lut
turystyka-facebook

Profil na Facebooku dla firmy turystycznej

Użytkownicy Facebooka i Instagrama uwielbiają turystykę! Z tego też powodu profil na Facebooku dla firmy turystycznej to bardzo dobry pomysł. Działania na Facebooku warto wzmocnić obecnością na Instagramie. Naprawdę trudno dziś sobie wyobrazić firmę turystyczną, którą stać by było na ignorowanie ogromnego potencjału, jaki tkwi w Facebooku, Instagramie, czy też ogólniej – w mediach społecznościowych. […]

26 Sty
firmy-slubne-na-facebooku

Jak prowadzić Facebook i Instagram w branży ślubnej?

Facebook i Instagram w branży ślubnej sprawdza się wyśmienicie. Jeśli więc szukasz sposobów na skuteczną promocję sukien ślubnych, butów do ślubu, dekoracji sal weselnych, organizacji ślubów i wesel, usług fotografii ślubnej lub jakichkolwiek innych ofert skierowanych do panien i panów młodych, zdecydowania warto skorzystać z możliwości jakie dają media społecznościowe. Branża pełna emocji Firmy działające […]

19 Gru
instagram-dla-firm

Instagram w biznesie – od czego zacząć?

Większość przedsiębiorców i menedżerów ma już świadomość, że warto prowadzić profil firmy na Facebooku. Ale Instagram? Po co? I z której strony go ugryźć, by przyniosło to firmie korzyści? W tym krótkim poradniku postaram się nieco przybliżyć temat. Instagram należy obecnie do Facebooka. Największy portal społecznościowy nieźle się wykosztował, aby przejąć prawa do popularnego serwisu […]

28 Lis
facebok czy adwords

AdWords czy Facebook?

Jako medium reklamowe Google AdWords wciąż jeszcze pozostaje popularniejszym narzędziem niż Facebook. Jednak obecnie obydwie metody dotarcia do potencjalnych klientów zapewniają porównywalne możliwości. Google AdWords dociera do 95,4%* internautów w Polsce. Facebook ma na razie nieco gorszy zasięg – 81%. Ale obydwoma kanałami dotrzeć możemy do większości aktywnych konsumentów w Polsce.  Co więc wybrać? Google AdWords czy […]

06 Wrz
reputacja_restauracji

Jak zarządzać reputacją restauracji lub hotelu?

Dziś dbałość o reputację restauracji czy hotelu oznacza zupełnie co innego niż jeszcze kilkanaście, a nawet kilka lat temu. Niestety, nie wszyscy, którzy zarządzają tego typu obiektami dostrzegli, że obecnie gości powinni obsługiwać już nie tylko w lokalu, ale także w internecie. I nie mam na myśli sprzedaży dań obiadowych z dowozem do domu. Po […]

03 Wrz
informacje-prasowe-pr

Jak działają informacje prasowe? 5 mitów na temat PR!

Czy dziś jeszcze informacje prasowe mają sens? Jak najbardziej! Informacje prasowe stanowią jeden z najważniejszych elementów komunikacji z rynkiem i potencjalnymi odbiorcami, szczególnie w internecie. To szansa, aby dotrzeć z informacjami na temat działalności marki do dziennikarzy, redaktorów i w końcu także do ich odbiorców. Skutecznie i bez ponoszenia dużych kosztów.

22 Lis
facebook dla firm profil

10 błędów, jakie popełniają firmy na Facebooku. Cz. II – dla zaawansowanych

Zaawansowani użytkownicy Facebooka także popełniają błędy, a wynikają one często z ich przekonania, że poznali już wszystko, co można było poznać. Warto mieć na uwadze, że Facebook zmienia się bardzo dynamicznie i przeważnie słabo informuje o nowościach. Użytkownik sam musi trzymać rękę na pulsie, jeśli chce być na bieżąco.

18 Sie
student-849822_1280

Wynająć agencję czy specjalistę od PR-u?

Czy lepiej zatrudnić specjalistę od PR-u, czy podpisać umowę z agencją public relations? Nasza odpowiedź nikogo z pewnością nie zaskoczy. Jesteśmy przekonani, że współpraca z agencją PR może być zarówno tańsza, jak i skuteczniejsza, choć – powiedzmy to sobie szczerze – ma też jedną zasadniczą wadę…

02 Sie
biznes

Usługi dla biznesu a Facebook

Czy prowadząc firmę, która świadczy usługi skierowane do biznesu (B2B), warto inwestować w obecność na Facebooku? Wielu menedżerów i przedsiębiorców uważa, że byłoby to niepoważne i przede wszystkim bezcelowe. W tym czasie inni zacierają ręce i wykorzystują nieobecność konkurentów.