18 Sie
student-849822_1280

Wynająć agencję czy specjalistę od PR-u?

Czy lepiej zatrudnić specjalistę od PR-u, czy podpisać umowę z agencją public relations? Nasza odpowiedź nikogo z pewnością nie zaskoczy. Jesteśmy przekonani, że współpraca z agencją PR może być zarówno tańsza, jak i skuteczniejsza, choć – powiedzmy to sobie szczerze – ma też jedną zasadniczą wadę…

02 Sie
biznes

Usługi dla biznesu a Facebook

Czy prowadząc firmę, która świadczy usługi skierowane do biznesu (B2B), warto inwestować w obecność na Facebooku? Wielu menedżerów i przedsiębiorców uważa, że byłoby to niepoważne i przede wszystkim bezcelowe. W tym czasie inni zacierają ręce i wykorzystują nieobecność konkurentów.

15 Lip
lokalna_firma

Facebook w firmie lokalnej – czy warto?

Czy Facebook w firmie lokalnej ma sens? Wiele osób, szczególnie tych, które z Facebooka nie korzystają, sądzi, że media społecznościowe można wykorzystać jedynie do promowania globalnych marek lub firm działających na skalę ogólnokrajową. Ale to nieprawda. Facebook w firmie lokalnej może się znakomicie sprawdzić.

20 Cze
elastyczność i strategia

Strategiczna elastyczność w biznesie

Czy Ty także czujesz presję posiadania strategii? Rozmaici eksperci wciąż przekonują nas do tworzenia strategii w najrozmaitszych obszarach działań biznesowych. Ogólna strategia firmy, strategia marketingowa, czy wreszcie strategia obecności w social media – to wszystko ma być niezbędne, jeśli firma ma działać profesjonalnie.

15 Mar
news1

Empemedia Mix – skuteczna promocja firmy

Empemedia Mix jest zestawem usług najbardziej niezbędnych w promocji firmy w internecie. Chcemy jednak podkreślić, że choć usługi te można również zamawiać i realizować oddzielnie, tylko razem dają one efekt synergii.