2018_02_szkolenie4

Zapraszamy na jednodniowe szkolenie-warsztaty w Warszawie. Jeśli od dawna myślałeś/myślałaś o udziale w praktycznym szkoleniu na temat wykorzystania Facebooka i Instagrama w biznesie, teraz nadarza się wyjątkowa okazja. Proponujemy jednorazowe, całodniowe szkolenie w dobrej cenie, ale uwaga – liczba miejsc jest mocno ograniczona.

 
✅ Cel szkolenia: skuteczne prowadzenie konta firmowego na Facebooku i Instagramie, z wykorzystaniem bezpłatnych metod komunikacji oraz płatnych metod promocji.
 
  • Termin: 16.03.2018 (piątek), g. 9-17
  • Miejsce: Warszawa, iDid (w budynku centrum handlowego przy Metrze Stokłosy; bezpłatne parkingi w pobliżu).
  • Cena: 460 zł netto / os. (565,80 zł brutto), faktura VAT
  • Minimalna liczba uczestników: 3, maksymalna liczba uczestników: 7
 
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla właścicieli firm, osób samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą, freelancerów, a także pracowników ds. marketingu (lub osób, które dopiero chciałyby zawodowo prowadzić social media).
 

Program szkolenia:

 

✅ 9:00. Wprowadzenie: Co Facebook może zrobić dla Ciebie i Twojej firmy?

 
Facebookowo-instagramowy ekosystem, czyli szanse i zagrożenia związane z promocją firmy w mediach społecznościowych. Wstępne omówienie możliwości wykorzystania social mediów w branżach reprezentowanych przez uczestników szkolenia.

 

✅ 10:00. Moduł pierwszy. Prowadzenie konta i komunikacja

 
• Co możesz zrobić na Facebooku bez wydawania pieniędzy?
Podczas tej części szkolenia nauczysz się tworzyć prostą strategię obecności marki na Facebooku. Omówimy najkorzystniejsze z punktu widzenia Twoich odbiorców terminy publikacji, dostępne formaty i treści wpisów, a nawet wygląd postów. Poruszymy także temat grafik oraz video i slajdów. Skupimy się na sposobach zwiększania zaangażowania fanów: pozyskiwania pierwszych (lub kolejnych) fanów, budowania zasięgu, wywoływania reakcji, zwiększania liczby komentarzy.
 
• Jak profesjonalnie obsługiwać klientów (i potencjalnych klientów) na Facebooku?
 
Współczesny klient, zanim dokona zakupu, często próbuje najpierw nawiązać kontakt z marką na Facebooku – np. zadając pytanie przez Messenger lub w komentarzu. Natomiast po zakupie niejeden klient wystawi na profilu marki recenzję i będzie oczekiwał reakcji. Firma musi być również przygotowana na sytuacje kryzysowe, np. wtedy, gdy klient publicznie wyrazi swoje niezadowolenie. Jak wtedy reagować? Jak dbać o dobrą komunikację na Facebooku każdego dnia, by firma wzmacniała swoją reputację dzięki mediom społecznościowym? Tym właśnie zajmiemy się w tej części szkolenia.
 
• Prowadzenie konta i komunikacja na Instagramie
 
Jeszcze raz przejdziemy przez wszystkie zagadnienia opisane w dwóch powyższych punktach, ale tym razem w odniesieniu do Instagrama. Od strategii, przez angażujące zdjęcia i podpisy, jak najlepsze wykorzystania hasztagów, aktywne pozyskiwanie fanów po Insta-stories i komunikację Direct.
 

☕ 12:00. Przerwa na kawę i ciasteczka 🙂

 

✅ 12:30. Moduł drugi. Reklama na Facebooku krok po kroku.

 
• Facebookowe ABC dla biznesu
 
Jeśli jeszcze masz wątpliwości, czy Facebook to dobre narzędzie do promowania biznesu, w tej części spróbujemy je ostatecznie rozwiać. Powiemy o tym, co takiego ma Facebook, czego nie mają inne media reklamowe. Przyjrzymy się również temu, co wpływa na skuteczność kampanii reklamowej na Facebooku. Omówimy rozmaite formy działań płatnych, jakie umożliwia aktualnie Facebook.
 
• Wpisy sponsorowane – najprostsze narzędzie w natarciu!
To bardzo ważna część, ponieważ dzięki niej nauczysz się w prosty sposób tworzyć mini-kampanie reklamowe. Każdy Twój post może stać się reklamą! Dowiesz się jak przygotować oraz ustawić wpis sponsorowany, aby był zgodny z wytycznymi Facebooka, przykuwał uwagę, wyświetlał się właściwym odbiorcom, wzbudzał zaangażowanie.
 
• Tworzenie kampanii reklamowej krok po kroku
W tym przypadku mowa już o tworzeniu „poważnych”, zazwyczaj dłuższych kampanii reklamowych z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Nauczysz się, jak skutecznie przygotowywać reklamy na Facebooku, aby optymalnie wykorzystać dostępny budżet reklamowy. W ramach tej części zajmiemy się obsługą menedżera reklam, ustawieniami reklam i rozliczeń, ale także ustaleniem odpowiedniego budżetu reklamowego oraz – co szczególnie ważne – określaniem, dookreślaniem i wykluczaniem grupy docelowej. Będziesz też wiedział, jak tworzyć reklamy porównawcze.

 

🍝 15:00 . Przerwa obiadowa

 

✅ 15.30. Moduł drugi – ciąg dalszy

 
• Pixel Facebooka – czyli remarketing w erze social mediów
Dowiesz się, co to jest ten słynny „pixel” i jak z niego korzystać – także wtedy, gdy Twoja firma posiada kilka lub więcej stron internetowych.
 
• Ocena skuteczności kampanii na Facebooku
Podczas tej części nauczysz się generować raporty okresowe z kampanii reklamowych, a następnie analizować wyniki i wyciągać z nich wnioski, oceniając skuteczność kampanii
 

✅ 16.30. Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

 
Podsumowanie nie musi być ostatnim etapem szkolenia. Jeszcze w ciągu 14 dni możesz liczyć na bezpłatne wsparcie trenera przez telefon i e-mail.

Strona wydarzenia na Facebooku:
https://facebook.com/events/552220521805577/
Strona wydarzenia na Evenea:
https://facebookbiz.evenea.pl/
 

 Kup teraz!