Szkolenia Marketingowe | Szkolenia Social Media

Informujemy, że obecnie nie rozpoczynamy nowych współprac związanych z prowadzeniem kont w social mediach. Zapraszamy do korzystania z naszych szkoleń.


Prowadzenie kont na Facebooku, Instagramie i LinkedIn to nasza specjalność. Jeśli jednak dotychczas nie prowadziłeś profilu firmowego w mediach społecznościowych lub nie zlecałeś tego typu usług „na zewnątrz”, zrozumiałe, że możesz mieć pewne wątpliwości. Poniżej wyjaśniamy kilka prostych, ale i bardzo ważnych kwestii.

Co konkretnie robimy?

  • Dodajemy wpisy – 2 razy w tygodniu. W skali roku oznacza to ponad 100 szans na zetknięcie się potencjalnych klientów z Twoją marką
  • Kilkakrotne w ciągu dnia „kontrolujemy sytuację” na Facebooku – tzn. sprawdzamy reakcje fanów, zapraszamy do polubienia tych, którzy jeszcze tego nie zrobili, odpowiadamy na pytania zadawane przez Messenger, reagujemy i odpowiadamy na komentarze, odpowiadamy na opinie wystawiane firmie na Facebooku;
  • Prowadzimy, analizujemy i aktualizujemy kampanię reklamową tak, aby jak najlepiej wykorzystać Twój budżet reklamowy (poprzez reklamę stałą + wpisy sponsorowane). Bez względu na to, czy na reklamę wydasz 500 zł, 1000 zł czy 10000 zł, każdą złotówkę staramy się spożytkować jak najlepiej dla Twojej firmy.

Analogiczne działania prowadzimy także na Instagramie i LinkedIn.

 

Kliknij >>> Poznaj nasze nowe Zasady Współpracy, które zwiększają skuteczność prowadzonych kont!

 


Odpowiedzi na najczęstsze pytania:

Na jakiej podstawie przygotowujemy wpisy?

  • Wykorzystujemy informacje, jakie mamy na temat Twojej marki. Korzystamy ze strony internetowej, z materiałów, jakie od Ciebie otrzymamy, czasem możemy wysłać kilka pytań mailem lub przeprowadzić rozmowę telefoniczną. Często wykorzystujemy także ogólnodostępne materiały związane z daną branżą – np. artykuły, które mogą być inspirujące dla Twoich klientów. Wiele zależy od obszarów w jakich działasz, ale w większości sytuacji możliwości pozyskania wartościowych treści jest całkiem sporo.

Skąd bierzemy zdjęcia?

  • W niektórych rodzajach działalności (np. usługi B2B) zdjęcia nie są tak bardzo istotne jak w innych (odzież, gastronomia).  Tam gdzie serwis zdjęciowy nie jest szczególnie istotny, często korzystamy z banków zdjęć, choć nawet w firmie B2B wskazane jest, aby przynajmniej część zdjęć pochodziła od Klienta. Nie zawsze musi być to profesjonalna sesja zdjęciowa – świetnie sprawdzają się autentyczne zdjęcia pokazujące firmę „od zaplecza”, jej pracowników, obecność na targach, zespół podczas szkolenia itp. Dobrze jednak, jeśli Klient przynajmniej od czasu do czasu wyśle nam zdjęcie, które będziemy mogli pokazać na Facebooku czy Instagramie. Chętnie podpowiemy, jakiego typu fotografie wykonywać w kontekście Twojej firmy. 

Czy wykonujemy prace graficzne?

  • Tak. Możemy edytować zdjęcia, dodać do nich logo, napis, ramkę. Drobne prace graficzne wykonujemy bez dopłat. Jeśli potrzebna będzie infografika lub bardziej skomplikowany projekt graficzny, wtedy także sprostamy wyzwaniu, ale taka praca będzie się wiązać z niewielkim, dodatkowym kosztem.

W jaki sposób odpowiadamy w imieniu Klienta na pytania zadawane jego firmie przez Messenger?

  • Nie da się ukryć, że pełna obsługa zapytań wymaga nauki. W praktyce oznacza to, że w pierwszych tygodniach współpracy większość pytań jest konsultowana z wyznaczonym przedstawicielem firmy Klienta, jednak później konsultacje dotyczą jedynie najbardziej nietypowych zapytań. Na podstawie powtarzających się pytań przygotowujemy schematy odpowiedzi, które stanowią dla nas wytyczne na przyszłość. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom profesjonalną i kompetentną obsługę klienta przez Messenger.

Czy Twoja firma nadaje się do tego, by promować ją na Facebooku?

  • W 90% przypadków – tak. Facebook , Instagram i LinkedIn sprawdzają się zarówno wtedy, gdy firma działa na rzecz innych klientów biznesowych, jak i wówczas, gdy jej oferta jest skierowana do konsumentów.  Firma może działać zarówno na skalę ogólnopolską, jak i lokalną. Jeśli masz wątpliwości, porozmawiaj o nich z nami. Nie ciśniemy na sprzedaż za wszelką cenę i jeśli nie widzimy szans na skuteczną promocję w mediach społecznościowych określonej firmy lub branży, mówimy o tym wprost. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Ile to kosztuje prowadzenie kont social media?

  • Miesięczny abonament na prowadzenie jednego konta kosztuje 600 zł netto, ale np. za 1000 zł możemy poprowadzić konta w aż trzech mediach społecznościowych. Na wycenę ma wpływ wiele elementów, dlatego zachęcamy, abyś skontaktował/a się z nami w celu uzyskania oferty skrojonej na miarę potrzeb Twojej firmy. To nic nie kosztuje!