szkolenie-facebook

Nie chcesz zlecać obsługi Facebooka? Jeśli wolisz, przeszkolimy Ciebie i/lub Twoich pracowników w skutecznym prowadzeniu fanpage'a Twojej firmy lub marki.

Szkolenia Social Media dla firm


Chcesz, aby Twoja firma zdobywała popularność i pozyskiwała nowych klientów dzięki mediom społecznościowych, ale wolisz zająć się tym sam lub zlecić to zadanie swoim pracownikom?

W takiej sytuacji również możemy pomóc. Przyjedziemy do Twojej firmy i przeprowadzimy  praktyczne warsztaty, podczas których podpowiemy i nauczymy jak wykorzystać Facebooka i /lub Instagram konkretnie w Twoim biznesie!

szkolenie-instagram
Co w szczególności wyróżnia nasze szkolenia?
Dojazd
Dojeżdżamy do firm w całej Polsce
Czas trwania
Szkolenie może trwać 1 lub 2 dni robocze (do wyboru)
Forma
Szkolenie ma formę warsztatów z elementami konsultacji i mentoringu dla konkretnej firmy i jej przedstawicieli
Małe grupy
W szkoleniu może uczestniczyć od 1 do 5 osób, a więc w praktyce jest to indywidualna praca nad rozwojem umiejętności konkretnych osób
Cena
Już przy 2-3 uczestnikach koszt warsztatów może okazać się niższy niż wysłanie pracowników na bardzo ogólnikowe szkolenie otwarte, a korzyści będą zdecydowanie większe
Konsultacje gratis
Po szkoleniu uczestnicy przez miesiąc mogą korzystać z bezpłatnych konsultacji przez e-mail lub telefon

Zakres szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników. Program będzie więc nieco inny w odniesieniu do osób, które stawiają pierwsze kroki na Facebooku lub Instagramie, a inne dla średniozaawansowanych, doświadczonych pracowników marketingu. Poza tym w każdym szkoleniu uwzględniamy specyficzną sytuację firmy Klienta, w tym m.in. branżę, styl komunikacji, grupę docelową.

Tematyka szkoleń social media obejmować może m.in. następujące zagadnienia:
  • Prowadzenie profilu firmowego na Facebooku• Korzyści z prowadzenia profilu firmy na Facebooku • Budowanie strategii obecności marki na Facebooku • Styl komunikacji na Facebooku • Content marketing na Facebooku • Co, kiedy i jak publikować, by osiągnąć największy zasięg postów? • Jak za darmo pozyskiwać fanów? • Angażowanie fanów • Jak zmieniać fanów w klientów? • Obsługa klienta na Facebooku • Jak odpowiadać na komentarze (i jak tego nie robić)? • Organizowanie konkursów i innych akcji • Reagowanie na kryzysy • Rozwiązywanie sytuacji spornych • Recenzje na Facebooku • Messenger, boty i inne formy komunikacji z klientami • Wykorzystywanie grafik i video na profilu marki • Techniczne aspekty Facebooka • Indywidualne wskazówki dot. prowadzenia mediów społecznościowych skierowane konkretnie do firmy Uczestnika szkolenia • Bezpłatne możliwości promocji na Facebooku i Instagramie
  • Reklama na Facebooku• Tworzenie kampanii reklamowych na Facebooku • Różnice między ruchem organicznym a płatnym • Ustalanie budżetu reklamowego • Targetowanie reklam - ustalanie i zawężanie grup odbiorców • Rodzaje reklam oraz celów reklamowych • Pixel Facebooka – reklamy z remarketingiem • Obsługa i analityka w Menedżerze Reklam
  • Instagram• Budowanie rozpoznawalności profilu marki • Planowanie komunikacji na Instagramie • Jak długofalowo promować markę na Instagramie • Co wypada, a czego nie wypada robić na Instagramie • Współpraca z followersami • Współpraca z influencerami • Relacje i video na Instagramie • Obsługa klienta na Instagramie • Darmowe aplikacje rozbudowujące Instagram o nowe funkcje • Integracja Facebooka z Instagramem

Dlaczego nasza oferta jest prawdopodobnie najlepsza w Polsce?

Nasze szkolenie umożliwi samodzielną obsługę kanałów firmowych w mediach społecznościowych przez Twoich pracowników. Prowadząc je zgodnie z naszymi wskazówkami uzyskasz kilkakrotnie więcej polubień, zdecydowanie więcej interakcji z potencjalnymi klientami, a Twoja firma będzie w stanie samodzielnie prowadzić skuteczne kampanie reklamowe skierowane do wyselekcjonowanych grup docelowych.

Chcesz zamówić lub masz pytania?

To zajmie tylko chwilę! Wypełnij ten krótki formularz i sam zdecyduj, czy chcesz otrzymać odpowiedź e-mailową czy telefoniczną.

 Proszę o przygotowanie oferty handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celach marketingowych przez Agencję PR Empemedia.