Pomagamy małym i średnim firmom zdobywać fanów, zmieniać ich w klientów i ambasadorów marki.
Niech Facebook, Instagram i LinkedIn pracują na korzyść Twojej firmy! Profesjonalnie poprowadzimy fanpage Twojej firmy i kampanię reklamową. Pracujemy w taki sposób, aby zaufanie Twoich klientów przekuć w sprzedaż. Ty dbasz o to, by dać swoim odbiorcom jakościowy produkt lub usługę, a my dokładamy starań, aby jak najlepiej marketingowo wykorzystać potencjał Twojej oferty.
81% internautów w Polsce
korzysta z Facebooka
Liczba polskich użytkowników Facebooka przekroczyła już 22 miliony internautów. A to oznacza, że większość aktywnych konsumentów ma swoje konta na Facebooku.
Nie ważne czy chcesz dotrzeć do nastolatków, typowych polskich rodzin, czy może do menedżerów o wysokich dochodach. Bez względu na to, czym zajmuje się Twoja firma, Twoi Klienci już są na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.
Co zyskasz dzięki aktywnej
obecności firmy na Facebooku?
Dzięki obecności w mediach społecznościowych, zwiększysz rozpoznawalność marki, zbudujesz pozytywne relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami, a w efekcie zwiększysz sprzedaż.
W dodatku, nie będą to transakcje jednorazowe, ponieważ Facebook sprzyja nawiązywaniu długotrwałych kontaktów i budowaniu społeczności lojalnych klientów. Zyskasz także wiarygodne opinie, a więc rekomendacje od swoich klientów, a te będą wzbudzały zaufanie kolejnych odbiorców.
Co stracisz, jeśli Twojej firmy
nie będzie na Facebooku?
Przede wszystkim stracisz czas, bo kiedy w końcu zdecydujesz się założyć konto firmowe na Facebooku, Twoi konkurenci będą już mieli tysiące lojalnych fanów. Stracisz też szansę na to, by Twoja firma była uważana za innowacyjną, idącą z duchem czasu, wsłuchującą się w głosy klientów.
Poza tym nie będziesz miał kontroli nad tym, co mówi się o Twojej firmie w mediach społecznościowych, bo opinie będą wystawiane z pominięciem konta firmowego.
Dlaczego warto zaufać właśnie nam?
Doświadczenie
Reklama w pakiecie
Wiele branż
Aktywna obsługa Twoich klientów
Taktyka social media
Codzienny content
W kampanii reklamowej wykorzystujemy zarówno reklamę stałą, jak i wpisy sponsorowane. Korzystamy z rozmaitych możliwości, by obecność Twojej firmy na Facebooku była maksymalnie skuteczna.
Ciągła optymalizacja kampanii
Precyzyjne targetowanie
Oprawa graficzna
Bezpłatnie udostępniamy Panel Klienta Empemedia, a w nim statystyki dotyczące bieżących wpisów sponsorowanych oraz raporty miesięczne z kampanii reklamowych.
Dzięki nam oszczędzisz czas i pieniądze. Z wieloma Klientami współpracujemy od lat - każdemu zapewniamy bezpłatne doradztwo marketingowe przez cały okres współpracy.
Co zyskasz, współpracując z Empemedia?
- Czas – będziesz mógł skupić się na kluczowych kwestiach zarządzania firmą, a e-marketing przekazać profesjonalistom.
- Pewność, że konta Twojej firmy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn są pod stałą, profesjonalną opieką.
- Zaufanie, że ktoś, kto się na tym zna, na bieżąco dodaje i monitoruje wpisy oraz optymalizuje reklamy.
- Obsługę klienta na Facebooku – odpowiemy na pytania Twoich klientów, a w razie trudniejszych kwestii, skontaktujemy się z Tobą lub wyznaczonym pracownikiem.
- Raport miesięczny ze statystykami – już na gotowe, bez konieczności samodzielnego szukania potrzebnych danych w narzędziach Facebooka.
- Jedną, czytelną fakturę, na której rozliczysz się zarówno z Facebookiem (za reklamę), jak i z nami (za obsługę).
Czego unikniesz?
- Straty czasu – na samodzielne prowadzenie Facebooka, szkolenia lub zatrudnianie pracowników specjalnie do tego celu.
- Straty pieniędzy – związanej z zatrudnianiem pracowników, wysyłaniem ich na szkolenia, czy też z nietrafionymi kampaniami prowadzonymi przez niedoświadczone osoby.
- Rozczarowania – możliwego w sytuacji, gdy dana agencja oczekuje od Ciebie przesyłania gotowych tekstów, grafik i reklam, a opłaty pobiera tylko za zamieszczenie na Facebooku nadesłanych materiałów.
Studium przypadku – nasz Klient na Facebooku i Instagramie
Dla marki Sensatiano, produkującej obuwie ślubno-taneczne prowadzimy m.in. działania na Facebooku i Instagramie. Choć zaczynaliśmy od zera i z niewielkim budżetem, dziś profil marki ma ponad 18.000 fanów.
Każdego dnia odpowiadamy na pytania klientek, reagujemy na komentarze, wyjaśniamy sytuacje sporne. Dziennie obsługujemy wszystkie wiadomości wysyłane na konto marki za pośrednictwem Messengera. W prostych sprawach odpowiadamy od razu, w trudniejszych, konsultujemy się z przedstawicielami firmy.
W efekcie prowadzonych działań, zadowolone klientki same nadsyłają zdjęcia zakupionych butów, dostarczając materiały, które marka może pokazywać w mediach społecznościowych. Zaangażowane klientki zachęcają do zakupów kolejne, co stanowi najlepszy z możliwych, bo całkowicie autentyczny marketing szeptany.
Obecnie firma Sensatiano otworzyła swój pierwszy stacjonarny salon firmowy. Oczywiście sukces ten nie byłby możliwy bez całej rzeszy zaangażowanych i zadowolonych klientek.
FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jak możemy rozpocząć współpracę?
Wyślij do nas wiadomość z informacją, że jesteś zainteresowany ofertą. Podaj dane kontaktowe, adres strony internetowej, a jeśli firma jest już obecna w social media, podaj także adresy stron w portalach społecznościowych.
Na jak długo podpisywana jest umowa?
Standardowo proponujemy umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Istnieje także możliwość zawarcia umowy na ustalony okres, jednak nie krótszy niż 3 miesiące. To minimalny czas, w jakim można ocenić skuteczność działań w mediach społecznościowych.
Czy mogę rozpocząć współpracę na próbę?
Tak. Wówczas usługa jest realizowana na podstawie jednorazowego zlecenia przez okres 30 dni. Zlecenie musi zostać opłacone „z góry”. Jeśli w czasie miesiąca próbnego zdecydujesz się na dalszą współpracę, w każdej chwili możesz podpisać umowę na dłuższy okres. Jeśli nie, po 30 dniach nasza współpraca zakończy się.
Ile kosztuje prowadzenie konta firmowego na Facebooku?
Na cenę miesięczną składa się kilka elementów, w tym przede wszystkim koszt prowadzenia konta oraz budżet reklamowy (opłatę tę pobiera Facebook). W zależności od wybranych opcji i budżetu reklamowego koszt prowadzenia konta może się mieścić w granicach od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych miesięcznie. Dla ułatwienia wyboru proponujemy gotowe pakiety, od razu przygotowane z myślą o potrzebach firm różnej wielkości. Każdy pakiet może jednak zostać zmodyfikowany – do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie.
Czy mogę zmienić budżet reklamowy w trakcie współpracy?
Tak. Budżet w każdym miesiącu współpracy może być inny – ważne jednak, abyśmy byli informowani o zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem.
Dlaczego standardem są u was aż 2-3 wpisy na Facebooku w tygodniu?
Niektóre agencje mają w swoich ofertach pakiety nawet z jednym wpisem w tygodniu. W naszej ocenie takie rozwiązanie w większości sytuacji nie ma uzasadnienia – tzn. nie przyniosłoby naszym Klientom wystarczających korzyści. Zależy nam na tym, aby nasze działania były skuteczne, a częstotliwość wpisów na Facebooku ma duży wpływ na efektywność. W naszej ocenie absolutne minimum, aby profil przynosił korzyści danej firmie, to jeden wpis dodawany co drugi dzień roboczy.
Czy będę widział wpisy przed publikacją?
Wpisy nie są publikowane od razu, ale planowane z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. Jako administrator strony będziesz mógł przejrzeć, edytować, a nawet usunąć zaplanowane wpisy.
Na jakiej podstawie przygotowywane będą wpisy na koncie firmy?
Na początku współpracy, a często już na etapie oferty, proponujemy Klientowi zakres tematyczny wpisów. Zazwyczaj dotyczy on zarówno bezpośredniej działalności danej firmy, jak również obszaru, w jakim firma działa. Jeśli np. produkt wpływa na poprawę zdrowia, na profil marki pragniemy przyciągnąć takie osoby, dla których zdrowie jest ważne – w takiej sytuacji możemy publikować linki do artykułów, video, czy też porady sprzyjające dbałości o dobrą kondycję zdrowotną. Zawsze bierzemy pod uwagę grupę docelową oraz styl komunikacji firmy.
Nie mam konta na Facebooku - czy muszę je założyć?
Jako Klient możesz, ale nie musisz posiadać prywatnego konta na Facebooku. Jest to zalecane, abyś mógł mieć lepszą kontrolę nad profilem firmy. Nie jest jednak konieczne, aby współpraca z nami była możliwa. Możemy założyć i poprowadzić konto Twojej firmy od A do Z. O naszych działaniach i efektywności kampanii będziesz informowany w mailach i raportach miesięcznych.
Czy mogę współprowadzić z Wami konto firmy na Facebooku?
Tak – Ty lub Twoi pracownicy, możecie dodawać wpisy lub obsługiwać zapytania internautów niezależnie od nas. Wskazane jest jednak, abyśmy wcześniej uzgodnili zasady takiej współpracy, tak aby uniknąć pewnych problemów – np. dodawania dwóch wpisów w tym samym czasie.
Mam inne pytanie...
Zapraszamy do wypełnienia formularza poniżej – odpowiadamy w 24h (zazwyczaj w ciągu 1-3 godzin w dni robocze). E-mail jest dla nas podstawową formą kontaktu. W razie potrzeby możesz także zadzwonić (pn-pt, g. 9-17) pod nr tel. 505 780 488 lub zadać pytanie przez Messenger.