e-Marketing - szkolenie z marketingu internetowego

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie przybliżające najważniejsze aspekty marketingu internetowego. Szkolenie w zwarty i spójny sposób przedstawia podstawowe kwestie związane z promocją małej i średniej firmy z wykorzystaniem mediów społecznościowych, reklam internetowych oraz marketingu treści i współpracy z mediami (PR).

Szkolenie z e-marketingu dla Twojej firmy

To szkolenie stanowi „must have” marketingowca i właściciela firmy, szczególnie jeśli jest on odpowiedzialny za samodzielną organizację działań marketingowych lub koordynuje usługi zlecane firmom zewnętrznym (np. agencjom social media, agencjom reklamowym, agencjom PR). To kompleksowe szkolenie pozwoli zadbać o wszystkie istotne aspekty e-marketingu.

Dla kogo?

  • dla pracowników odpowiedzialnych za marketing,
  • dla właścicieli mikro-, małych i średnich firm,
  • dla osób koordynujących działania marketingowe (np. zlecanych w firmach zewnętrznych).
Program szkolenia e-Marketing:

M1. STRATEGIA I TAKTYKA

  • Misja i cele firmy
  • Grupa docelowa
  • Dobór kanałów komunikacji stosownie do grupy docelowej
  • Strategia a taktyka

M2. CONTENT MARKETING

  • Co komunikować?
  • Jak komunikować?
  • Gdzie komunikować?
  • Blog firmowy
  • Pozycjonowanie

M3. PR & RELACJE Z MEDIAMI

  • Informacje prasowe
  • Współpraca z mediami
  • Działania płatne w mediach
  • Współpraca z blogerami i influencerami

M4. SOCIAL MEDIA

  • Firma w mediach społecznościowych – przegląd i dobór SM
  • System Empemedia – od contentu do klienta
  • Prowadzenie profilu na Facebooku, Instagramie, LinkedIn
  • Działania płatne (sponsorowane) w mediach społecznościowych
  • Komunikacja z odbiorcami w social media

M5. GOOGLE ADS

  • Możliwości Google Ads
  • Reklama w wyszukiwarce
  • Reklama graficzna i video
  • Statystyki reklamowe

M6. E-NARZĘDZIA W E-MARKETINGU

  • Google Analytics
  • Pixel Facebooka
  • Facebook Insight
  • Planer Google
  • Inne narzędzia (krótkie omówienie)

M7. INTEGRACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W SPÓJNY SYSTEM

Szkolenie trwa 14 godzin (2 dni po 7 h). Na początku szkolenia uczestnicy otrzymują skrypty szkoleniowe, a po szkoleniu wystawiamy certyfikaty. Wskazane jest, aby uczestnicy szkolenia mieli dostęp do komputerów z dostępem do internetu. Zobacz także: cennik szkoleń.

Trener i autor szkolenia

Autorem szkolenia jest Marcin Pietraszek – autor wielu publikacji na temat biznesu i marketingu, w tym książki “PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie”, przedsiębiorca od wielu lat wspierający w działaniach marketingowych małe i średnie firmy. Tematami, które stanowią przedmiot tego szkolenia, zajmuje się niemal każdego dnia.

Chcesz zamówić lub masz pytania?

To zajmie tylko chwilę! Wypełnij ten krótki formularz, aby zadać pytanie lub złożyć zamówienie.

Proszę o przygotowanie oferty handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celach marketingowych przez Agencję PR Empemedia.