Moduł 1 – specyfika LinkedIn
LinkedIn i inne social media – w Polsce i na świecie (najświeższe dane)
Specyfika LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych
Ewolucja LinkedIn w kontekście rekrutacji i networkingu
Moduł 2 – profil personalny: dla szefa i dla pracownika
Profil personalny – nie tylko wirtualne CV
Główne sekcje profilu personalnego (ustawienia)
- Prowadzenie profilu personalnego (funkcje, możliwości)
Profil pracowniczy a firmowy – wzajemne oddziaływanie
Employee Advocacy na LinkedIn – rola pracowników w promocji firmy
Moduł 3 – Content Marketing na LinkedIn
Zakładanie profilu firmowego – krok po kroku
Algorytm LinkedIn – jak działa i jak z nim współpracować?
Budowanie wpływu dzięki aktywności
Dni i godziny największej aktywności na LinkedIn
Co i jak publikować na LinkedIn
Przykłady atrakcyjnych postów
Komunikacja z odbiorcami – reagowanie na krytyczne komentarze, publiczne reklamacje i hejt
Moduł 4 – LinkedIn dla pracodawcy (HR)
Employer Branding – profil firmowy jako wizytówka pracodawcy
Pozyskiwanie informacji o pracownikach z innych firm
Aktywne poszukiwanie kandydatów – rola społeczności
Nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi kandydatami
Własne publikacje, jako sposób przyciągania kandydatów
Tworzenie atrakcyjnych postów rekrutacyjnych – przykłady
LinkedIn Talent Solutions – narzędzie do publikacji ofertami pracy
Rola innych pracowników (poza HR) w działaniach rekrutacyjnych firmy
Moduł 5 – Reklama na LinkedIn
Reklama na LinkedIn – specyfika na tle Facebook Ads i Google Ads
Potencjalne zasięgi – odbiorcy reklam w różnych mediach społecznościowych
Skuteczna reklama – wskazówki od LinkedIn
Menedżer Kampanii na LinkedIn
Cele i formaty reklamowe
Ustawianie kampanii reklamowych
Ustawienia płatności i kontrolowanie kosztów
Statystyki i demografia kampanii
Moduł 5 – Social Selling
Sprzedaż na LinkedIn – możliwości i popularne błędy
Etyczny Social Selling bez spamowania
InMail a networking
Łączenie networkingu on-line i off-line
Płatne narzędzia na LinkedIn – przegląd, omówienie
Podsumowanie, zakończenie
Szacowany czas trwania szkolenia – 6 godzin zegarowych. Faktyczny czas trwania szkolenia zależy od zaangażowania Uczestników – np. liczby zadawanych pytań i zgłaszanych problemów do omówienia.
F.A.Q.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu LinkedIn On-Line?
Szkolenie w kompleksowy sposób pokazuje możliwości korzystania z LinkedIn na wielu płaszczyznach – prywatnie, służbowo i biznesowo. Omawiamy rozmaite aspekty – konto personalne, company page, reklamy, HR, koncentrując się przy tym na bezpłatnych funkcjach LinkedIn.
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu LinkedIn On-Line?
- pracownicy odpowiedzialni za komunikację (marketing, reklama, PR)
- pracownicy odpowiedzialni za budowanie wizerunku pracodawcy i pozyskiwanie pracowników (HR)
- przedsiębiorcy chcący wykorzystywać social media w promocji
- specjaliści chcący budować swoją ekspercką markę osobistą
- osoby odpowiedzialne za social media w firmie lub instytucji.
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia?
Tak. Imienny, drukowany certyfikat zostanie wysłany kurierem lub do paczkomatu. Sam/a możesz wybrać, jak wolisz go otrzymać.
Trener i autor szkolenia
Marcin Pietraszek – właściciel firmy Empemedia. Od 10 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych, w tym company pages na LinkedIn. Dla swoich klientów prowadził także kampanie reklamowe na LinkedIn i w innych social mediach. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w biznesie. Poza prowadzeniem szkoleń, udziela konsultacji i przeprowadza audyty mediów społecznościowych. W zakresie LinkedIn szkolił zarówno firmy, jak i instytucje.