pakiet350


Jak prowadzimy konta na Facebooku?

Prowadzenie kont na Facebooku to nasza specjalność. Jeśli jednak dotychczas nie prowadziłeś profilu firmowego w mediach społecznościowych lub nie zlecałeś tego typu usług “na zewnątrz”, zrozumiałe, że możesz mieć pewne wątpliwości. Poniżej wyjaśniamy kilka prostych, ale i bardzo ważnych kwestii.


Co konkretnie robimy?

  • Dodajemy wpisy – codziennie lub co drugi dzień roboczy. W ciągu miesiąca na Twoim Facebooku pojawi się ok. 10 lub 20 wpisów. W skali roku oznacza to co najmniej 120 lub 240 szans na zetknięcie się potencjalnych klientów z Twoją marką
  • Kilkakrotne w ciągu dnia „kontrolujemy sytuację” na Facebooku – tzn. sprawdzamy reakcje fanów, zapraszamy do polubienia tych, którzy jeszcze tego nie zrobili, odpowiadamy na pytania zadawane przez Messenger, reagujemy i odpowiadamy na komentarze, odpowiadamy na opinie wystawiane firmie na Facebooku;
  • Prowadzimy, analizujemy i aktualizujemy kampanię reklamową tak, aby jak najlepiej wykorzystać Twój budżet reklamowy (poprzez reklamę stałą + wpisy sponsorowane). Bez względu na to, czy na reklamę wydasz 60 zł, 200 zł czy 5000 zł, każdą złotówkę staramy się spożytkować jak najlepiej dla Twojej firmy.

Analogiczne działania prowadzimy także na Instagramie.

 


Odpowiedzi na najczęstsze pytania:

Na jakiej podstawie przygotowujemy wpisy?

  • Wykorzystujemy informacje, jakie mamy na temat Twojej marki. Korzystamy ze strony internetowej, z materiałów, jakie od Ciebie otrzymamy, czasem możemy wysłać kilka pytań mailem lub przeprowadzić rozmowę telefoniczną. Często wykorzystujemy także ogólnodostępne materiały związane z daną branżą – np. artykuły, które mogą być inspirujące dla Twoich klientów. Wiele zależy od obszarów w jakich działasz, ale w większości sytuacji możliwości pozyskania wartościowych treści jest całkiem sporo.

Skąd bierzemy zdjęcia?

  • W niektórych rodzajach działalności (np. usługi B2B) zdjęcia nie są tak bardzo istotne jak w innych (odzież, gastronomia).  Tam gdzie serwis zdjęciowy nie jest szczególnie istotny, często korzystamy z banków zdjęć, choć nawet w firmie B2B wskazane jest, aby przynajmniej część zdjęć pochodziła od klienta. Nie zawsze musi być to profesjonalna sesja zdjęciowa – świetnie sprawdzają się autentyczne zdjęcia pokazujące firmę „od zaplecza”, jej pracowników, obecność na targach, zespół podczas szkolenia itp. Dobrze jednak, jeśli Klient przynajmniej od czasu do czasu wyśle nam zdjęcie, które będziemy mogli pokazać na Facebooku. Chętnie podpowiemy, jakiego typu fotografie wykonywać w kontekście Twojej firmy.  W przypadku firm z Warszawy, możemy zapewnić własne wsparcie w zakresie fotografii.

Czy wykonujemy prace graficzne?

  • Tak. Możemy edytować zdjęcia, dodać do nich logo, napis, ramkę. Drobne prace graficzne wykonujemy bez dopłat. Jeśli potrzebna będzie infografika lub bardziej skomplikowany projekt graficzny, wtedy także sprostamy wyzwaniu, ale taka praca może się wiązać z niewielkim, dodatkowym kosztem.

W jaki sposób odpowiadamy w imieniu Klienta na pytania zadawane jego firmie przez Messenger?

  • Nie da się ukryć, że pełna obsługa zapytań wymaga nauki. W praktyce oznacza to, że w pierwszych tygodniach współpracy większość pytań jest konsultowana z wyznaczonym przedstawicielem firmy Klienta, jednak później konsultacje dotyczą jedynie najbardziej nietypowych zapytań. Na podstawie powtarzających się pytań przygotowujemy schematy odpowiedzi, które stanowią dla nas wytyczne na przyszłość. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom profesjonalną i kompetentną obsługę klienta przez Messenger.

Czy Twoja firma nadaje się do tego, by promować ją na Facebooku?

  • W 90% przypadków – tak. Facebook sprawdza się zarówno wtedy, gdy firma działa na rzecz innych klientów biznesowych, jak i wówczas, gdy jej oferta jest skierowana do konsumentów.  Firma może działać zarówno na skalę ogólnopolską, jak i lokalną. Jeśli masz wątpliwości, porozmawiaj o nich z nami. Nie ciśniemy na sprzedaż za wszelką cenę i jeśli nie widzimy szans na skuteczną promocję na Facebooku określonej firmy lub branży, mówimy o tym wprost. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, uzyskać ofertę lub odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas:

 Proszę o przygotowanie oferty handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celach marketingowych przez Agencję PR Empemedia.