Czy content marketing jest darmowy?

Popularny mit głosi, że content marketing jest darmową formą marketingu, a to oczywiście wydaje się bardzo kuszące. To prawda, że marketing treści w większości sytuacji jest tańszy niż typowa kampania reklamowa, ale nie jest niestety tak, że taki marketing zupełnie nic nie kosztuje. (więcej…)

Social Media w Polsce 2021 – raport

Z social mediów korzysta w Polsce coraz więcej osób w każdym wieku. Pandemia przekonała do nich również tych, którzy wcześniej nie byli aktywnymi użytkownikami internetu, ponieważ platformy takie jak Facebook czy Instagram dają substytut więzi społecznych. (więcej…)

Współpraca z mediami – jak i po co?

Współpraca z mediami może stanowić dla firmy bardzo ważny element kontaktu ze światem. Właściwie PR można traktować jako narzędzie marketingowe, choć to określenie nie będzie tu najszczęśliwsze. Media mają nam bowiem pomóc przede wszystkim w budowaniu wizerunku, podczas gdy marketing powinien w sposób bezpośredni służyć sprzedaży. Trudno jednak wyznaczyć bezwzględną granicę.

(więcej…)