W ramach szkolenia zawsze omawiamy kwestie wspólne dla wszystkich mediów społecznościowych, w tym te związane z bezpieczeństwem. Poza tym uwzględnione mogą być platformy (do wyboru): Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, X, YouTube. Dodatkowym, opcjonalnym modułem jest „Reklama na Facebooku i Instagramie”.
W ciągu jednego dnia szkolenia stacjonarnego omawiamy zazwyczaj social media ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz maksymalnie dwa inne serwisy. Aby zrealizować program obejmujący wszystkie moduły, należy wybrać wariant 2-dniowy.
Trener i autor szkolenia
Marcin Pietraszek – od kilkunastu lat niemal każdego dnia nadzoruje i obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji marketingowych, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. W temacie mediów społecznościowych jest przede wszystkim praktykiem, a podczas realizowanych szkoleń często sięga do przykładów z własnego doświadczenia.