Szkolenia Marketingowe | Szkolenia Social Media
Szkolenia Social Media dla firm - stacjonarne i online
szkolenia-social-media-stacjonarne
konsultacje
Co w szczególności wyróżnia nasze szkolenia?
Stacjonarnie i online
Realizujemy szkolenia social media stacjonarnie i online. Małym grupom proponujemy zajęcia zdalne (nawet indywidualnie). Przy grupach liczących 10 lub więcej osób, zachęcamy do zamówienia szkolenia stacjonarnego. Dojeżdżamy w całej Polsce.
Czas trwania
Szkolenie może trwać 1 lub 2 dni w godzinach pracy danej firmy. Czas trwania szkolenia zależy przede wszystkim od wybranego zakresu programu, jednak należy uwzględnić także wielkość grupy. Większe grupy wymagają zazwyczaj więcej czasu, by każdy zainteresowany Uczestnik mógł zadać swoje pytania.
Dogodna forma i cenna treść
Szkolenie ma formę wykładów z elementami praktycznych warsztatów oraz konsultacji dla konkretnej firmy z uwzględnieniem specyfiki branży. Trener korzysta zarówno z prezentacji, jak i pokazuje ustawienia omawianych social mediów. Podczas szkolenia mogą zostać uwzględnione profile z organizacji Uczestników.
Elastyczny cennik
Na cenę wpływa forma szkolenia (stacjonarne czy online), liczebność grupy oraz ewentualne koszty dojazdu trenera. Dzięki temu, że nie mamy jednej ceny dla wszystkich, małe grupy płacą mniej. To z kolei pozwala korzystać z naszej oferty także mniejszym firmom.
Program z możliwością modyfikacji
Zaproponowany przez nas program może zostać zmodyfikowany stosownie do potrzeb firmy. Klient może zdecydować, jakie platformy społecznościowe chce uwzględnić, a także które aspekty prowadzenia mediów społecznościowych są dla niego szczególnie ważne.
Materiały szkoleniowe
Każdy uczestnik otrzymuje szczegółową prezentację dotyczącą szkolenia w wersji elektronicznej (PDF). Po szkoleniu wystawiamy imienne certyfikaty dla uczestników (w formie elektronicznej lub drukowanej - do wyboru).
Wybierz zakres szkolenia
Klient sam wybiera, które media społecznościowe mają zostać uwzględnione w szkoleniu

W ramach szkolenia zawsze omawiamy kwestie wspólne dla wszystkich mediów społecznościowych, w tym te związane z bezpieczeństwem. Poza tym uwzględnione mogą być platformy (do wyboru): Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, X, YouTube. Dodatkowym, opcjonalnym modułem jest „Reklama na Facebooku i Instagramie”.

W ciągu jednego dnia szkolenia stacjonarnego omawiamy zazwyczaj social media ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz maksymalnie dwa inne serwisy. Aby zrealizować program obejmujący wszystkie moduły, należy wybrać wariant 2-dniowy.

facebook
linkedin
instagram
tiktok

Opinie Uczestników

Szkolenie zostało przygotowane i zrealizowane bardzo profesjonalnie. Uczestnicy otrzymali ogromną dawkę wiedzy o prowadzeniu fanpage’a w praktyce, ustawieniach Facebooka i Messengera, zastosowaniu aplikacji Menedżer Firmy, a także o zasadach funkcjonowania konta reklamowego oraz ograniczeniach regulaminowych i prawnych. Prowadzący chętnie dzielił się wiedzą i odpowiadał na pytania. Z pewnością był to efektywnie wykorzystany czas.

Renata Mastalerz – Inter Team Sp. z o.o.

Dzięki szkoleniu dowiedziałem się wielu ważnych i interesujących rzeczy na temat działania w Social Mediach. Po tym szkoleniu wiem, że jako firma podołamy prowadzeniu naszych firmowych stron na Facebooku, Linkedin i Instagramie. Gorąco polecam szkolenie z firmą Empemedia – my pewnie jeszcze nie raz będziemy się szkolić lub co najmniej podpytywać 🙂 Panie Marcinie, dzięki 🙂

Piotr Bryłka – IBP Instalfittings Sp. z o.o.

W nawiązaniu do odbytych szkoleń mogę śmiało polecić Empemedia jako firmę szkoleniową! Program szkoleniowy dopasowany jest do indywidualnej potrzeby klienta. Z pewnością szkolenie wyróżnia się na tle innych formą prowadzenia, czyli jest to szkolenie realizowane on-line, co umożliwia bezpośredni i bieżący kontakt z prowadzącym. Równie przydane są materiały w formie prezentacji udostępniane podczas szkolenia – dzięki nim w każdej chwili możemy wrócić do przerabianego materiału.

Anna Kielar – Inkubator Przedsiębiorczości Gminy Kamienna Góra

Bardzo konkretne szkolenie, idealne dla każdego. Osoby początkujące otrzymają solidną porcję wiedzy, osoby zaawansowane poznają wiele ciekawostek i przydatnych trików.

Monika Pigłowska – DM Atelier

Dwudniowe szkolenie w zakresie mediów społecznościowych to świetne przygotowanie do rozpoczęcia prowadzenia profilu firmowego. Poruszone zostały istotne tematy z zakresu 3 portali oraz przekazane informacje techniczne pozwalające na zapoznanie się z możliwościami jakie dają nam media społecznościowe. Nie zabrakło również porad na temat publikowania treści i wyglądu profili. Po prostu warto! 🙂

Dorota Dukalska, inomed Polska Sp. z o.o.

Szkolenie było przeprowadzone merytorycznie i w sposób wyczerpujący. Uzyskałem niezbędne informacje. Polecam firmę Empemedia.

Paweł Wiktorek – IBP Instalfittings Sp. z o.o.

Trener i autor szkolenia

Marcin Pietraszek –  od kilkunastu lat niemal każdego dnia nadzoruje i obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji marketingowych, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. W temacie mediów społecznościowych jest przede wszystkim praktykiem, a podczas realizowanych szkoleń często sięga do przykładów z własnego doświadczenia.

Wyślij zapytanie

Aby otrzymać propozycję programu wraz z wyceną, wypełnij formularz

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wybierz zakres szkolenia
    FacebookInstagramLinkedInTikTokYouTubeXReklama Meta

    Wybierz typ szkolenia
    stacjonarneinternetowe on-line

    Ile osób weźmie udział w szkoleniu? (min. 1 - maks. 30)

    Ile czasu ma trwać szkolenie?

    W przypadku szkolenia stacjonarnego - prosimy wpisać miejscowość. W tym miejscu można też dodać pytania lub uwagi.

    Proszę o przygotowanie oferty handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celu przedstawienia oferty przez firmę Empemedia.