szkolenie-facebook

Nie musisz przekazywać prowadzenia swoich mediów społecznościowych na zewnątrz. Przeszkolimy Ciebie i/lub Twoich pracowników w skutecznym prowadzeniu fanpage'a firmy lub instytucji.

Szkolenia Social Media dla firm i instytucji


Chcesz, aby Twoja firma zdobywała popularność i pozyskiwała nowych klientów dzięki mediom społecznościowych, ale wolisz zająć się tym sam lub zlecić to zadanie swoim pracownikom?

W takiej sytuacji również możemy pomóc. Przyjedziemy do Twojej firmy i przeprowadzimy  praktyczne warsztaty, podczas których podpowiemy i nauczymy jak wykorzystać Facebooka i /lub Instagram konkretnie w Twoim biznesie!

szkolenie-instagram
szkolenia social media
Co w szczególności wyróżnia nasze szkolenia?
Dojazd
Dojeżdżamy do firm i urzędów w całej Polsce lub (do wyboru) zapraszamy do sali szkoleniowej w Warszawie.
Czas trwania
Szkolenie może trwać 1 lub 2 dni. Na życzenie dostępny catering - kawowy lub obiadowy.
Forma
Szkolenie ma formę wykładów z elementami praktycznych warsztatów oraz konsultacji dla konkretnej firmy, urzędu i ich przedstawicieli.
Małe grupy
W szkoleniu może uczestniczyć od 3 do 10 osób, a więc w praktyce jest to indywidualna praca nad rozwojem umiejętności konkretnych osób.
Cena
Już przy 3 uczestnikach koszt warsztatów może okazać się niższy niż koszt wysłania pracowników na (bardziej ogólne) szkolenie otwarte, a korzyści będą zdecydowanie większe.
Materiały szkoleniowe
Każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy, elementem którego jest obszerny, ilustrowany skrypt szkoleniowy.

Social Media w Urzędzie

Prowadzimy także szkolenia “Social Media w Urzędzie” dla jednostek samorządu terytorialnego oraz innych urzędów i instytucji takich jak m.in:

  • urząd miasta
  • urząd gminy
  • starostwo powiatowe
  • miejska lub powiatowa biblioteka publiczna
  • centrum kultury
  • inne jednostki

Zakres szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników. Program będzie więc nieco inny w odniesieniu do osób, które stawiają pierwsze kroki na Facebooku lub Instagramie, a inne dla średniozaawansowanych, doświadczonych pracowników marketingu. Poza tym w każdym szkoleniu uwzględniamy specyficzną sytuację firmy Klienta, w tym m.in. branżę, styl komunikacji, grupę docelową.

szkolenia-dla-urzedow
Nasze szkolenie social media może obejmować wszystkie lub wybrane moduły. W przypadku realizacji wszystkich modułów, zalecamy szkolenie dwudniowe.

Prowadzenie profilu firmowego na Facebooku

• Korzyści z prowadzenia profilu firmy na Facebooku
• Budowanie strategii obecności marki na Facebooku
• Styl komunikacji na Facebooku
• Content marketing na Facebooku
• Co, kiedy i jak publikować, by osiągnąć największy zasięg postów?
• Jak za darmo pozyskiwać fanów?
• Angażowanie fanów
• Organizowanie konkursów i innych akcji
• Wykorzystywanie grafik i video na profilu marki
• Techniczne aspekty Facebooka
• Indywidualne wskazówki dot. prowadzenia mediów społecznościowych skierowane konkretnie do firmy Uczestnika szkolenia
• Bezpłatne możliwości promocji na Facebooku i Instagramie

Reklama na Facebooku

• Tworzenie kampanii reklamowych na Facebooku
• Obsługa Menedżera Reklam
• Różnice między ruchem organicznym a płatnym
• Ustalanie budżetu reklamowego
• Targetowanie reklam
• Precyzowanie grup odbiorców
• Zawężanie grup odbiorców
• Rodzaje reklam oraz celów reklamowych
• Pisanie tekstów reklamowych
• Tworzenie reklam i uruchamianie kampanii reklamowych krok po kroku
• Tworzenie, ustawianie, targetowanie wpisów sponsorowanych
• Dobór i edycja zdjęć
• Testowanie kampanii
• Pixel Facebooka – reklamy z remarketingiem
• Generowanie raportów
• Analiza i ocena wyników reklamowych

Instagram

• Budowanie rozpoznawalności profilu marki
• Planowanie komunikacji na Instagramie
• Jak długofalowo promować markę na Instagramie
• Co wypada, a czego nie wypada robić na Instagramie
• Współpraca z followersami
• Współpraca z influencerami
• Relacje i video na Instagramie
• Obsługa klienta na Instagramie
• Darmowe aplikacje rozbudowujące Instagram o nowe funkcje
• Integracja Facebooka z Instagramem

Komunikacja na Faceboku i Instagramie

• Jak zmieniać fanów w klientów?
• Obsługa klienta na Facebooku (Messenger)
• Obsługa klienta na Instagramie (Direct)
• Jak odpowiadać na komentarze (i jak tego nie robić)?
• Recenzje na Facebooku jako narzędzie budowania reputacji
• Messenger, boty i inne formy komunikacji z klientami
• Reagowanie na kryzysy
• Rozwiązywanie sytuacji spornych

Vouchery 2020

voucher-na-szkolenie
voucher-social-media

Chcesz zamówić lub masz pytania?

To zajmie tylko chwilę! Wypełnij ten krótki formularz i sam zdecyduj, czy chcesz otrzymać odpowiedź e-mailową czy telefoniczną.

 Proszę o przygotowanie oferty handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celach marketingowych przez Agencję PR Empemedia.