Social Media w Urzędzie

Szkolenie “Social Media w Urzędzie” przeznaczone jest dla jednostek samorządu terytorialnego oraz innych urzędów i instytucji takich jak m.in:

  • urząd miasta
  • urząd gminy
  • starostwo powiatowe
  • miejska lub powiatowa biblioteka publiczna
  • centrum kultury
  • inne jednostki

a także dla organizacji pozarządowych.

Zakres szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników. Poza tym w każdym szkoleniu uwzględniamy specyficzną rolę konkretnego urzędu, instytucji lub innej organizacji i dostosowujemy program do jej charakteru.

Oferujemy szkolenia w wersji 1-dniowej (skróconej) oraz 2-dniowej (pełnej, z częścią ćwiczeniową). Szkolimy zarówno osoby, które mają doświadczenie z mediami społecznościowymi, jak i takie, które dotychczas nie korzystały z Facebooka czy Instagrama.

Obecność urzędu / instytucji w mediach społecznościowych

• Korzyści z prowadzenia profilu organizacji w mediach społecznościowych.
• Specyficzne wyzwania, możliwości i ograniczenia związane z prowadzeniem mediów społecznościowych instytucji.
• Oczekiwania względem mediów społecznościowych urzędu / instytucji.
•  Zasady skutecznej komunikacji z mieszkańcami / beneficjentami za pośrednictwem mediów społecznościowych.
• Ograniczenia prawne i organizacyjne – w tym regulaminy i ochrona danych osobowych.
• Organizowanie konkursów i innych akcji.
• Wykorzystywanie różnych rodzajów postów, grafik i video.
• Techniczne aspekty Facebooka – ustawienia profilu krok po kroku.
• Indywidualne wskazówki dot. prowadzenia mediów społecznościowych dla konkretnego urzędu, instytucji lub organizacji.

Reklama na Facebooku i Instagramie

• Uzasadnienie dla korzystania z płatnych form reklamowych w przypadku urzędów i instytucji.
• Możliwości wykorzystania reklam w konkretnym urzędzie, instytucji lub organizacji.
• Różnice między ruchem organicznym a płatnym.
• Wpisy sponsorowane a kampanie reklamowe.
• Menedżer reklam krok po kroku.
• Analizowanie potencjalnych odbiorców na podstawie statystyk (Facebook Insight) i tworzenie grup odbiorców.
• Rodzaje reklam oraz celów reklamowych.
• Pisanie tekstów promocyjnych zgodnie z charakterem organizacji.
• Tworzenie reklam i uruchamianie kampanii reklamowych krok po kroku.
• Ograniczenia dotyczące reklam na Facebooku i Instagramie.
• Generowanie raportów.
• Analiza i ocena wyników reklamowych.

Instagram

• Uzasadnienie dla wykorzystywania Instagrama w praktyce urzędu, instytucji lub innej organizacji.
• Dobre i złe praktyki na Instagramie.
• Ustawienia konta na Instagramie.
• Dobór atrakcyjnych treści na Instagramie.
• Współpraca z followersami.
• Współpraca z influencerami.
• Relacje i video na Instagramie.
• Darmowe aplikacje rozbudowujące Instagram o nowe funkcje.
• Integracja Facebooka z Instagramem.
• Studio Creator – możliwości obsługi Instagrama i Facebooka w jednym panelu.

Komunikacja na Faceboku i Instagramie

• Obsługa klienta na Facebooku (Messenger).
• Obsługa klienta na Instagramie (Direct).
• Jak odpowiadać na wiadomości i komentarze (i jak tego nie robić)?
• Recenzje na Facebooku jako narzędzie budowania reputacji urzędu/instytucji
• Ustawienia Messengera.
• Rozwiązywanie sytuacji spornych.

Co w szczególności wyróżnia nasze szkolenia?
Dojazd
Dojeżdżamy do urzędów i innych organizacji w całej Polsce bez dodatkowych opłat.
Czas trwania
Szkolenie może trwać 1 lub 2 dni w godzinach dostosowanych do czasu pracy uczestników.
Forma
Szkolenie ma formę wykładów z elementami praktycznych warsztatów oraz konsultacji dla konkretnego urzędu / instytucji.
Małe grupy
W szkoleniu może uczestniczyć od 3 do 10 osób - kameralne grupy zwiększają skuteczność szkolenia.
Dobra cena
Nasze szkolenia są atrakcyjne cenowo. Standardowy koszt obliczany jest wg stawki za osobę/dzień wskazanej w cenniku. Możliwe są także opcje dodatkowe (np. catering, wynajem sali).
Materiały szkoleniowe
Każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy, elementem którego jest obszerny, ilustrowany skrypt szkoleniowy. Po szkoleniu wystawiamy certyfikaty dla uczestników.

Zamów wycenę szkolenia

Prosimy o wypełnienie wybranych opcji - wycenę wysyłamy maksymalnie w ciągu kilku godzin. W razie wątpliwości, prosimy o e-mail: empe(małpka)empemedia.pl lub telefon: 505 780 488. Pracujemy w dni robocze - od g. 9 do g. 17.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Wybierz temat szkolenia
Social MediaLinkedIne-MarketingCopywritingContent Marketing

Wybierz preferowany czas trwania szkolenia:
1 dzień2 dninie wiem

Czy rozważasz opcję cateringu dla Uczestników?
Bez cateringuKawowyKawowy i obiadowynie wiem

Ile osób weźmie udział w szkoleniu? (min. 1 - maks. 12)

Czy Twoja firma dysponuje lokalem dla powyższej liczby uczestników?
TakNie

Dodatkowe pytania, informacje:

Proszę o przygotowanie oferty handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych w celach marketingowych przez Agencję PR Empemedia.